luni, 4 aprilie 2022

Un hotel pretios

Un zgomot strident m-a facut sa tresar. "Iar mi s-a declansat alarma de la masina", ma gandeam, in timp ce m-am dus la balconul hotelului sa vad ce s-a intamplat. 
Nu era alarma, era muzica de la un club aflat vis a vis de hotelul in care m-am cazat. Am inchis geamul ingandurat, "cine oare e dispus sa plateasca ceva pentru a asculta sunetele acelea care seamna leit cu alarma de la masina mea. O alarma gandita sa alunge, nu sa atraga"

Sunt un organizator cunoscut de evenimente. Organizez de la zile de nastere speciale pana la nunti, botezuri, conferinte pe diverse teme si prezentari de produse. 

Anul trecut cautam o locatie pe litoralul romanesc pentru un producator de medicamente. Producatorul avea in jur de 60 de medici invitati la o prezentare a medicamentelor din portofoliul lor. Prezentarea dura 3 zile; evident, toate cheltuielile invitatilor erau suportate de catre producatorul de medicamente. 

Organizasem de multe ori astfel de prezentari sponsorizate de distribuitori sau producatori. Medicii profitau de oportunitatea de a afla noutatile de pe piata medicamentelor iar distribuitorii isi puteau ridica vanzarile . Din pacate pentru pacienti, unii dintre medici sau farmacisti pierdeau din vedere produsele concurente, mai ales daca sejurul era unul placut.

In mod clar trebuia sa schimb locatia evenimentului. Medicii nu cred ca erau dispusi sa suporte zgomotul acesta. In plus, de la un sezon la altul, dintr-un hotel la 100 de metri de plaja, asa cum il stiam eu, hotelul se afla acum la 500 de metri de plaja. Trebuia sa gasesc o locatie noua, o locatie care sa corespunda criteriilor cerute de client.


Acesta dorea un hotel aflat aproape de plaja, un hotel cu camere cu vedere la mare, o sala de conferinte moderna, restaurant pentru evenimente, un hotel amplasat intr-o zona linistita, fara muzica provenita de la cluburi aflate in apropiere. Din cauza zgomotului trebuia sa schimb nu numai hotelul ci chiar statiunea.

Colegii mei de breasla, mi-au recomandat hotelul Opal din nordul peninsulei Cap Aurora. Il stiam si eu. Am mai organizat evenimente la mare. Aici insa nu mai organizasem.

Mie mi-a atras atentia mereu numele, Opal fiind o piatra pretioasa pe care am admirat-o de multe ori, alaturi de alte pietre pretioase aflate la Muzeul de Geologie. Am trecut pe langa Hotel Opal de nenumarate ori, considerandu-l unul dintre cele mai bine pozitionate hoteluri din zona. 
Indeplineste, de departe, cel mai bine criteriile clientului meu: hotel la mare, pozitionare ideala, fiind amplasat intre padurea Comorova, o padure frumoasa de stejari si mesteceni, si Marea Neagra, privelistea din camerele hotelului fiind superba. Plaja este la numai 50 de metri de hotel. Sala de conferinte are o capacitate de 80 de locuri, se bucura de iluminare naturala si este dotata tehnic cu tot ce este necesar. Restaurantul Opal are o capacitate de 360 de locuri la interior si 120 de locuri pe doua terase aflate la malul marii. Statiunea este linistita, indeplinind in acest fel unul din criteriile importante ale clientului.


In final s-a dovedit o alegere perfecta. Clientul meu a fost foarte multumit. Se pare ca produsele lor au inceput brusc sa creasca in vanzari in anumite farmacii. Anul acesta, se pare, ca vor urma si alte prezentari in aceeasi locatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu