vineri, 8 aprilie 2022

Allurene - Un brand românesc care susține frumusețea


Florin stătea, ca de atâtea ori, la o cafea cu prietenul sau Cornel. Acesta venise însoțit de prietena Atena, de care era foarte mândru.

Deși cei doi amici se înțelegeau bine, aveau moduri diferite, chiar opuse, de a vedea lucrurile în multe aspecte. 

Florin era mai relaxat în privința propriei imagini. Moda nu conta pentru el, dacă hainele îi erau comode și îi țineau de cald, era suficient pentru el. 

La frizer nu mai fusese de ani de zile; nu pentru că ar fi fost zgârcit ci pentru că, pur și simplu, consideră că e inutil. Un început de chelie îl convinsese să se tundă «periuță ». La început s-a tuns la frizerie dar apoi și-a cumpărat o mășină de tuns și se tundea singur.

Cornel era opusul lui Florin. Era extrem de preocupat de imaginea lui. Nimic nu era lăsat la voia întâmplării. Freză tip Smiley, sacou scurt la modă, blugi tociți, lungi până deasupra gambei. Manichiură perfectă, parfumat, pensat, epilat. Toată gama din oferta saloanelor de specialitate.

   -  Cornele, ai schimbat salonul? îl interoga Florin pe amicul sau. Am impresia că la sprâncene nu prea te-au lucrat bine. Fiind pasionat de istorie, mă întreb uneori ce ar zice vitejii noștri strămoși dacă ar vedea ce s-a ales de urmașii lor. Dacă te-ar vedea pe tine, de exemplu. Ce ar zice Vlad Țepeș dacă te-ar vedea cât timp stai la salon, să-ți aranjezi sprâncenele ?

Cornel era obișnuit cu remarcile lui ironice și nu rămânea niciodată dator la acest capitol.

   - De fiecare dată când te vizitez, Florine, am impresia că mă întorc în timp. Porți niște haine care cred că erau la modă în anii 70. În orice moment mă aștept să apară cineva care să mi se adreseze cu «tovarășe ». Cum de le-ai păstrat atât de bine? Care e secretul ?

   - Păi sunt comode. Material natural, 100% bumbac rezistent. Văd că ale tale nu prea sunt rezistente, pantalonii tăi deja sunt rupți. În plus cred că ți-au intrat la apă. Nu vezi că îți sunt strâmți și scurți ?

Atena îi asculta, că întodeauna, cu plăcere și amuzament. Tocmai își cumpărase niște produse cosmetice noi, recomandate de o colegă de serviciu și le studia cu interes, aliniate pe masă în față ei.

   - Ce părere aveți de noile mele achiziții ? le adresa ea ambilor întrebarea.

   - Nu arată rău. Spuse Florin întorcând o Cremă contur ochi Allurene pe toate părțile. Sigur sunt produse cosmetice românești?

   - Sigur că sunt românești, remarcă și Cornel. Păi Atena alege orice cu înțelepciune. Nu degeaba o cheamă Atena. Cred că nu mi-ar strica și mie niște Cremă antirid Allurene. Am impresia că au început să-mi apară niște riduri și trebuie să iau măsuri.

   - Allurene este un brand de cosmetice românesc, clarifica Atena nedumeririle băieților. Sunt produse cosmetice testate dermatologic produse în țară, cu ingrediente naturale, fără parabeni, sunt de foarte bună calitate. Voi știți că eu susțin tot ce e produs românesc, în toate domeniile. În cazul cosmeticelor evit brandurile multinaționalelor. Nu prea îmi inspiră încredere. La cât sunt de puternice pot pune orice în produsele lor, pentru profituri mai mari, fără teamă de a păți ceva.

   - La acest capitol, îți dau dreptate. Trebuie să susținem companiile românești pentru că în acest fel ne ajutăm chiar pe noi, indirect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu