duminică, 4 aprilie 2021

Pandemia și piscina

Florin se relaxează în piscina lui plutind pe un colac uriaș roșu. 
Afară sunt aproape 40 de grade. Temperatura normală pentru luna iulie în ultimii ani. De la televizorul care se aude din bucătăria casei, un post de știri anunță cod portocaliu de caniculă. 
„Până în septembrie o să o tot tina în coduri d’astea de caniculă”, meditează Florin în sinea lui.

Cristi savurează o limonadă la o masă de la marginea piscinei. Meditează și el privind piscina lui Florin.
„În curte la mine cred că au loc și două piscine ca asta. Păi așa mai zic și eu să stai în izolare. Pot să fiu carantinat până la toamnă fără probleme. Clar, trebuie să-mi cumpăr și eu o piscină. ”

- Ia zi, Florine, cum te-ai decis să-ți faci piscina asta? strigă el către prietenul lui care tresare și ridică capul către Cristi. 
- Pai nu a fost greu de luat decizia. Când am înțeles că pandemia asta nu se vă termina curând am căutat soluții să trec cât mai ușor prin ea. Chiar dacă la un moment dat se vă termina, lumea va fi oricum altfel. Oamenii vor căuta în continuare, la fel ca în timpul acestei pandemii, case care să le poată asigura un comfort superior. Piscina nu mai este și nu va mai fi un lux. Dacă spațiul din curtea casei permite, amenajarea unei piscine este o decizie înțeleaptă și nu ar trebui să lipsească. 
- Dar crezi că merita să investești banii în perioada asta într-o piscină? soarbe Cristi din limonadă. 
- Pai, eu am făcut niste calcule. Casa mea valorează cam 100.000 de euro. Piscina m-a costat 5000 de euro cu totul pentru că cei de la Piscine Ieftine le vând cu montajul inclus. Chiar au inclus și transportul în prețul acesta. Dacă aș vrea să vând casa acum aș putea să o vând mai repede și mai scump. Pot lua ușor minim 110 000 de euro doar pentru că am și o piscină în curte. Acum, în pandemie, ar fi chiar mult mai mult, dar în pierdere nu as fi niciodată oricum.  
Florin se miscă încet către maginea piscinei și se pregătește să iasă și el pentru o limonadă rece. Nu înainte să se mai scufunde o dată în apa răcoroasă. 
- A fost complicat montajul? întreabă Cristi când apare Florin lângă el. 
- Nop, chiar deloc. S-au ocupat cei de la PiscineIeftine.ro de tot, cum îți spuneam. Au excavat, au montat piscina, au făcut racordurile la apă și canalizare, au instalat filtrele, scara de inox. Absolut tot. Au lucrat curat și repede. Piscinele lor sunt produse în Germania, piscine de oțel, bune, dar și la preturi foarte avantajoase. 
Mi se par de cea mai bună calitate. Stiu că pe piață se găsesc și piscine făcute prin Asia, dar nu aș recomanda nimănui. Am mai sunat la alții înainte și mi-au zis că nu e nicio problema, îmi aduc piscina peste 2-3 luni. Cei de la Piscine Ieftine le au pe stoc și au și diferite dimensiuni. Nu mai zic că poți opta pentru piscina din beton sau piscine metalice. Ai de unde alege, adică. 

- Cred că vreau să-mi cumpăr și eu una! strigă Cristi către Florin care se îndreaptă către bucătărie să mai aducă niște gheață.

Își pun amândoi câte 3 cuburi mari de gheață în limonadă și savurează în tăcere. 

- Oricum nu mai plecam în concediu prea curând, continuă Florin ideea. Așa că banii destinați vacanței i-aș investi într-o piscină din asta. În plus, știi că mie îmi place înotul. Este un remediu excelent impotiva stresului și o alternativă la sala de fitnes. E un sport care formează corpul în ansamblu. Mă gândesc ce bucurie le-aș face copiilor și cât ar conta pentru sănătatea lor, mai ales în perioada asta! Să înoate și să se bălăcească pe căldură asta în curtea casei e un vis! 
- Pai, eu zic să nu mai stai pe gânduri, îl bate pe umăr Cristi. 
Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu