marți, 9 aprilie 2019

La Steaguri

Vara mergem destul de des la mare. Cel putin de trei ori. 
Cand suntem cu copiii, preferam sa mergem la Neptun. Ne place linistea de acolo. Ne place plaja din Neptun, care are o intrare in mare lina si nisipoasa. 
Cine a ajuns cu copiii pe plaja « La Steaguri », stie despre ce vorbesc. Copiilor le place foarte mult, iar daca ei sunt fericiti, suntem si noi. 
In plus, va dati seama ca nu intamplator in aceasta statiune se afla resedinta oficiala unde isi petrec vacantele de vara presedintii din tara noastra.

De Hotelul Miorita din Neptun am auzit din conversatia care se purta alaturi de noi, la masa unei terase.
- Ce faci? Unde mai lucrezi?
- Pai tot la Miorita. Sunt destul de multumit.
- Ba esti nebun ? Esti multumit? Am auzit ca la voi sefa’ e mereu cu ochii pe voi. Mi-a zis cineva ca odata i-a atras atentia cofetarului ca briosele nu au toate acelasi numar de stafide pe ele.Se spune ca intra dupa fiecare camerista si verifica daca exista vreun fir de praf in camera. Ii controleaza pe toti.

- Da, dar, in schimb, avem salarii mai mari ca ale voastre. Si in plus, nu e chiar asa cum spui tu. Nu e nimic exagerat in ce se intampla. Pune-te si tu in locul lor. Doar daca totul arata foarte bine, mai vin oamenii la noi. Daca vin, avem clienti, avem venituri si avem salarii. Mai mari decat ale voastre. 
- Ba, eu inteleg, da’ nici ei sa nu exagereze. Eu unul nu m-as angaja acolo. Ia uite, la noi, nu prea e de munca. Nu prea se inghesuie lumea.
- Turistii stiu cum sa aleaga, e normal sa caute hotelurile recent renovate. Cine baga bani in renovare nu risca sa-i piarda din cauza unor angajati slab pregatiti sau din cauza unor servicii nesatisfacatoare. 

Nu am auzit continuarea, pentru ca s-au indepartat de noi, insa, era suficient cat am auzit.
Ne-am cazat si noi pentru un sejur de cinci nopti la Hotel Miorita. 

Am cautat si am gasit aici un hotel cu piscina pentru adulti si copii. 
Copiilor le place sa se balaceasca, iar noi suntem linistiti sa stim ca sunt in siguranta si se distreaza.
Intr-adevar totul e nou in hotel : mochetele de pe jos, mobilierul,saltele, prosoapele, televizoarele, aparatele de aer conditionat. Copiii s-au jucat mult in locul special amenajat din interior ( dar petreceau mult timp si la piscina pentru cei mici)
Bineinteles ca , noua adultilor, cel mai mult, ne-a placut mancarea. 
In cele 5 zile am inchiriat si biciclete pentru plimbari prin zona, ne-am plimbat cu trasura, ne-am plimbat cu vaporasul de pe plaja, am inchiriat barcute. Am avut un sejur la mare foarte placut si nu am regretat ca uneori mai tragem cu urechea la ceea ce vorbesc vecinii.
Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu