joi, 11 aprilie 2019

Nu stii ce sa faci cu tichetele de vacanta?


Tocmai ce ne-am intors dintr-un mic tur prin tara. Am dorit sa imbinam placerea de a vizita o zona foarte frumoasa a tarii cu dorinta de a afla cat mai multe informatii legate de istoria ei. 
  Prima oprire a fost la Sinaia. Ne-am cazat la o vila, in apropiere de Manastirea Sinaia. 
Am ajuns pe la 11:00. Ne-am cazat si am plecat sa ne plimbam pe jos prin oras. Ne place mult sa privim si sa analizam arhitectura caselor, sa aflam detalii din istoria lor. 
Am vizitat muzeul orasului Sinaia ( fostul Castel Stirbey ), Cazinoul Sinaia, dar si manastirea Sinaia, cea care a dat si numele orasului, casa compozitorului George Enescu, casa istoricului Nicolae Iorga. 
Orasul e plin de obiective istorice si am fi gasit ce sa mai vizitam, dar trebuia sa ne continuam calatoria.
A doua zi am plecat mai departe catre Brasov. Ne-am cazat doua nopti la pensiunea La Maisonnette, despre care aflasem ca se afla chiar in centru, in Piata Sfatului, intr-o cladire istorica. 
Camera in care ne-am cazat avea vedere chiar spre Piata Sfatului. Locatia ne-a permis sa vizitam « la pas » toate obiectivele turistice si istorice pe care doream sa le vedem. Am facut plata cu tichete de vacanta prin Travelminit. Am descoperit acest site de rezervari online cand eram in cautarea unei solutii pentru a merge in vacanta platita cu tichete de vacanta.
    Si am gasit!
Procedura este foarte simpla. Se face rezervare online pe site apoi se trimit tichetele pe adresa lor, prin curier. Valoarea tichetelor nu a acoperit toate cazarile si serviciile, dar am platit diferenta la pensiuni. Si ne-am bucurat de vacanta!
  Brasovul a fost o lunga perioada a existentei sale, sub stapanirea Monarhiei Habsburgice. La nivelul Imperiului Austro-Ungar, era o mica localitate aflata la granita sa din sud-est.
Stiind aceasta parte a istoriei nu am ratat vizita Muzeului de Istorie din Brasov, aflat aproape de pensiune. Apoi am fost la Biserica Neagra si am urcat pe jos pana in varful muntelui Tampa. De sus se poate vedea bine tot orasul. Am mancat si deliciosul kurtos-kolacs, cozonacul secuiesc. Nu stiu daca reteta e cea originala, dar au fost foarte buni!
   Urmatoarea oprire a fost la Sighisoara. Ne-am cazat la o pensiune pe strada Tamplarilor. Rezervarea o facusem tot pe travelminit.ro, unde, de altfel, am facut toate rezervarile din acest traseu. 
Sighisoara este un adevarat oras muzeu. O cetate medievala in stare buna, locuita si astazi. Localitatea a fost si ea, ca si Brasovul, sub stapanirea habsburgilor cea mai mare parte a timpului. Am vazut cele 14 turnuri de aparare ale cetatii, am vizitat Scara Acoperita, Piata Centrala, Scoala din Deal. 
In Sighisoara am avut placuta ocazie sa mancam si noi din renumitul gulas unguresc la ceaun. Tot acolo am mancat si o varza calita secuiasca cu carne de porc. Delicioasa.
   In concediul urmator planificam sa facem un tur si in Bucovina. O zona la fel de incarcata de istorie. Am vazut la cei de la Travelminit niste locatii foarte tentante pentru cazare. Asteptam doar sa primim minunatele tichete de vacanta de anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu