Sala fremăta de la zgomotul făcut de mulțimea de publicitari, angajați la departamentele de marketing și câțiva antreprenori.
Erau dezorientați deoarece nu știau ce li se întâmplase. Pur și simplu se treziseră captivi într-un amfiteatru. Deodată pe scena amfiteatrului aparu un personaj care la prima vedere nu părea să aibă vreun rol important în acea sală. Dar, când începu să măsoare sala cu ochii în lung și în lat, sub privirea lui pătrunzătoare, se făcu liniște și toți încremeniră. Se apropie de microfon și tună cu o voce puternică:
- Publicitarilor, angajaților din marketing și voi, antreprenorilor! Sunt zeul publicității și azi este ziua judecății pentru voi! Azi veți plati pentru toate campaniile și reclamele de tot râsul pe care le-ați băgat pe gâtul consumatorilor.
M-am saturat de băuturi carbogazoase care reunesc familia, m-am saturat că în majoritatea reclamelor să apară bărboși, continua zeul țintind cu privirea un grup de bărboși din sala cu pantaloni în carouri și palarii ca în anii 50. M-am saturat de medicamente cu nume pentru prosti, cum ar fi : Repede Fară Gripă, Sirop Slăbește în 7 zile, Fară Tuse Instant capsule, Articulații stop Durere Cremă.
- Păi, Mare Zeu, se auzi o voce pițigăiată feminină din sala, de la compania Sc Marketing Ieftin pentru Pharma SRL, mai nou așa e la moda acum. Omul nu mai are răbdare să citească prospectul. Când citește sau aude numele, află și despre scopul medicamentului și gata, l-a cumpărat.
Zeul îi aruncă o privire compătimitoare pentru un om care nu înțelege nimic. Nu îi răspunse și își continuă ideea de parcă nici nu ar fi auzit remarca.
- În afară de aceste reclame greu de digerat, mai avem o temă importantă pentru astăzi! Și o situație foarte grava. Să se ridice în picioare resposabilii de stabilire a promoționalelor! tună el.
Am observat mari nemulțumiri în rândul consumatorilor finali și ai partenerilor clienților voștri. Mari, ați auzit?
Am aici, lângă mine, câteva dintre așa zisele articole promoționale de la voi. Ce sunt astea? Sunt tricouri cumpărate dintr-un complex de la marginea Bucurestiului la prețul de „ținți lei set, daca iei bax”?!!! Maieuri, lenjerii de pat, rucsace de unica folosință, șepci Nyke, pahare cu defecte de fabricație, pixuri care curg, memorii de 250 de mega cumpăarate câte 10 la set din care 4 defecte, huse de telefon care nu se potrivesc?? Spuneți-mi și voi ce înseamnă asta?
Lumea din sală încremenise și mai mult. Unii încercau să se bage mai sub scaun, poate nu vor fi văzuți sau arătați cu degetul!
- Așa cum ați observat, continuă personajul cu voce și privire impunătoare, din sală lipsesc cei de la Today Advertising.
Nu i-am adus pentru că nu am ce să le reproșez. Sunt singurii care niște idei care au idei bune și care cresc imaginea oricărei companii care apelează la ei. Au idei care mulțumesc consumatorii finali și partenerii clienților lor.
Că să vă faceți o ideea despre ce înseamnă cu adevărat materiale promoționale wow v-am adus câteva produse de la ei. Luați aceste agende nedatate personalizate pentru fiecare dintre voi și notati! Notați ce vedeți! Învățați și mergeți să salvați oamenii de produse de „ținți lei„! Dați-le ceea ce merită pentru a fi fericiți!
Am plecat. Sunt curios cum veti explica tuturor cum ati aparut din senin aici.
Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2020
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu