duminică, 24 martie 2019

Cum sa mergi la mare cu jumatate de casa dupa tine

Imi place sa merg la mare de mai multe ori pe an. 


Dar cel mai mult imi place sa merg in luna mai. E perioada cand faleza si aleile din statiune sunt atat de libere incat am putea sa ne plimbam cu bicicleta sau cu rolele fara sa ne incomodeze aglomeratia sau caldura torida din sezon. Ne-am putea bucura de atmosfera de la mare, de aerul sarat, cutreierand statiunea pe biciclete. E bine si cu micii, cu berea la mare, dar parca simt nevoia sa mai fac si putin sport acolo. Cum apa e rece in mai si nu putem innota, plimbatul cu bicicleta pe aleile statiunii e perfect.
Anul acesta vreau sa pun in practica aceste posibilitati. Asa ca imi voi cumpara si monta suport de biciclete pentru masina. Am vazut pe site la AutoGedal un suport care mi-a placut, pentru 2 biciclete. Pe ei ii stiu de cand mi-am luat carlig de remorcare pentru ultima masina. Avea si la cea veche dar am vandut-o cu tot cu carlig.
A, da! Daca tot voi comanda suportul, imi voi lua si cutie de portbagaj tot de la ei. Poate imi fac chiar si o reducere...Pai nu se mai poate. Se aduna atat de multe bagaje incat nu mai vad in oglinda retrovizoare din masina din cauza pungilor care sunt puse prin spate. Pungi, plase, cutii. Tot ce nu a avut loc in portbagaj sunt inghesuite in masina, sub scaune, pe scaune, in fiecare coltisor din interior: pungi cu mancare, pungi cu haine, cosmetice, pungi cu alte pungi. Ma sufoc in masina pana la mare. Cred ca daca se uita in masina unul care aduna plastic se gandeste ca ar fi o afacere sa sparga masina. Mi-a crescut tensiunea anul trecut, cand am auzit o voce cunoscuta venind de undeva din spate, dintre doua pungi:
  - Am uitat punga cu piscinuta verde, in care erau si niste jucarii de nisip. Simteam eu ca am uitat ceva 
  - Da, pai aveau loc si ele. Le puneam eu sub mine, aici in fata, pe scaunul meu.

Am vazut déjà la un prieten o cutie portbagaj: alta viata, alt aer. In masina avea in plus doar o cutie de servetele. Nici o punga. In plus,nu numai ca este o achizitie extrem de utila ci arata si destul de bine montata pe masina. Masina pare mai eleganta, greutatea pungilor este distribuita uniform si nu se sufoca nimeni. 
Nu mai zic ca uite asa, putem lua la mare cu tot ce iti trebuie dupa tine, fara sa  te mai gandesti ca nu ai spatiu. 
Gata, nu mai aman! 
In doua clipe si trei miscari, am facut comanda ( desi, cu ceva timp in urma petrecusem ceva timp pentru comparatii si analize de modele. Asa ca acum am mers la fix si nu a durat mult)
Acum astept cu nerabdare sa ne bucuram de ele. In luna mai.

...- Draga, stii cand visai sa iei jumatate de casa cu tine la mare? De maine poti! 
Acest articol a fost scris pentru SpringSuperblog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu