joi, 14 martie 2019

Un copil iti face viata frumoasa, o bijuterie iti bucura si inima

- Ce sa fie boss? Hai sa-ti dau ceva nou, ce se poarta acu’? Avem lantisoare, bratari, inele. De aur, de argint, ce-ai vrea?
- Aaaa….doar ma uit, multumesc!
Lantul de aur de la gatul domnului care imi prezenta oferta de bijuterii era impresionant. Cred ca era chiar patronul magazinului de bijuterii. Avea o bluza alba, mulata, cu niste litere aurii, mari pe piept; pantaloni tot albi, curea neagra cu catarama mare aurie. Pantofi de lac cu varf ascutit.
Magazinul, aflat la parterul, unui bloc, intre o agentie de pariuri si un aprozar, avea o firma luminoasa care atragea atentia: “Bijuterii de lux pentru orice buzunar”, “vindem si cumparam briliante, diamante aur si argint.”

Aparitia copilului in viata oricarui cuplu este cea mai frumoasa experienta. Momentul acela ne schimba cu totul viata. Este implinirea cuplului. Privind la mogaldeata din bratele sotiei, ma gandeam cu bucurie si nerabdare la timpul pe care il vom petrece alaturi de ea. Copiii trebuie sa-si depaseasca parintii iar scopul nostru este ca ei sa reuseasca asta.

Voiam sa daruiesc sotiei, cea care a creat aceasta bucurie a noastra, o bijuterie, o amintire al momentului in care a devenit mama.
Pana atunci nu prea intrasem eu prin magazine de bijuterii.
Abia acum cautam ceva deosebit si prima experienta s-a intamplat sa fie intr-un magazin de cartier.
Dar, cum am intrat, asa am iesit…

Acasa am mai cautat pe internet. Ulterior am vizitat alte cateva magazine de bijuterii, magazine elegante, cu personal profesionist, placut, cu atmosfera deosebita. Am vazut cam ce-as dori si am revenit la magazinele on-line.
As fi putut sa-i ofer un cadou simplu sau as fi putut alege si un ceas ( ca tot il avea pe "wishlistul" de cadouri de ziua ei ceva timp)
Dar am ales un lantisor de aur, simplu si complex in acelasi timp, elegant si frumos. Se potrivea sotiei mele, pe care as putea-o descrie cu, cel putin, aceleasi adjective. Cele trei inimi le reprezinta pe ale lor: ale ei si ale fetitelor mele. 3 inimi care candva bateau prin una singura: cea a mamei.
De fiecare data cand poarta lantisorul, imi amintesc cu aceeasi emotie momentul pentru care l-a primit.

De atunci, am
mai cumparat si cu alte ocazii bijuterii la fel de finute si speciale. Fiecare marcand un eveniment plin de emotie si bucurie.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu