marți, 19 martie 2019

Doar doua pizza va rog !

Iar avem de pregatit un proiect la istorie, off..
Marcel si Cristi au venit pe la mine si ne chinuim sa o scoatem la capat. 
  - Comandam si noi pizza, Cristache, nu pot sa fac nimic daca mi-e foame! Vezi ca nu ne iese nici proiectul?
  - Da!N-am mai comandat de mult. De unde luam ?
  - Ia uite si pe asta ! "de unde luam..". De la Dodo desigur. Si copiii de 1 an, de cand incep diversificarea, stiu ca  ei sunt cei care au pizza cea mai buna. Sa nu-mi spui ca tu iei tot de la aia care aduc pizza congelata?!
  - Pai si ce are, bai Marcelino, daca e congelata ?
  - Du-te, ba, de aici cu pizza ta congelata ! Vrei sa mananc ciuperci, masline si ardei de anul trecut!
Lor le convine, primesc comanda, scot caramida din congelator, o baga la cuptor 5 minute si o livreaza unui papagal ca tine. Mai vor si o gramada de bani pe ea. 
  - Lasa-ma, ba,  cu chestiile astea. Toate supermarket-urile fac paine si patiserie din aluat congelat adus de afara. Aluat original, de la mama lui, nu orice aluat, da?
  - Ba, esti nebun ! « Aluat original”! Cum adica, ba, aluat original?
  - Pai patiserie franceza, frate. Crezi ca noi facem patiserie ca ei? Noi facem doar franzela alba, de 50 de bani bucata.
  - Frate, eu vreau o pizza care acum o juma' de ora nu exista in frigiderul sau congelatorul nimanui! Vreau sa stiu ca, dupa ce am sunat, cineva s-a apucat sa faca aluatul si alcineva sa prepare umplutura si sosurile. Nu unul care, dupa ce sun, cotrobaie prin congelator, sa gaseasca acolo comanda mea.
  - De unde stii tu ca Gogo nu face la fel ? Vezi tu ce fac ei acolo in bucataria lor ?
 
- Dodo, nu gogo ! Pai tu ai fost la ei vreodata, ca sa vorbesti? Pai la ei vezi tot ce fac!  Priveste aici, pe telefon, mai jos de unde scrie livrare pizza, apas pe contacte si am uite aici imagini in direct din bucataria lor! Vezi cum scoate pizza din cuptor, chiar acum ?
  - Da, nu arata rau.
  - Cristache, fii atent : la scoala, sa nu spui nimanui ca nu ai auzit de Dodo Pizza! Vei fi etichetat pe loc ca ciudat, iti vor da toti block pe insta. Eu am vazut faze d-astea pentru chestii mai putin grave. Zi si tu, Andrei ! 

Cristi incearca sa schimbe vorba
  -  Hai, comanda pizza aia o data! Mai mult vorbesti decat faci! Si sa comanzi de aici, de la sediul lor din Militari, ca vreau sa ii vad cum imi pregatesc pizza mea cu de toate. 
  - Asa e, da’ n-are rost sa va mai certati, le zic eu cu zambet siret invartindu-ma pe scaunul de la birou cu viteza tot mai mare. Am comandat eu deja la Dodo Pizza, acu' o juma de ora. Fiti atenti! Daca nu apare pizza intr-un sfert de ora, avem o pizza gratuita de la ei! 

Marcel si Cristi se intorc brusc catre mine si ma privesc cu neincredere. Le explic rapid si le arat si pe site: 
  - Asa au ei regula: daca nu vin in 45 de minute, ne dau o pizza gratis.
  - Ha, ha, ha, ha. Ba, esti nebun! rade cu pofta Marcel.  Sigur nu ajunge la timp! Bravo!L-ai zis ca stai la 10 dar sper ca nu le-ai zis ca ai liftul stricat! Ha, ha, ha.
  - Normal! Pai pe asta pe asta m-am si bazat, d-aia am comndat doar doua pizza. a treia va fi gratis.
 

Am cautat rapid un cronometru, ca sa urmarim cum se scurge timpul. Deja ne si vedeam macand fiecare cate o pizza. 
Si cand mai ramasese doar 7 minute, inainte sa treaca termenul de 45 de minute, auzim soneria la usa. Am mers la usa cu degetele incrucisate si sperand ca nu erau cei de la Dodo. 
La usa era un baiat cu doua pizza, zambind. 
  - Comanda dumneavoastra de pizza. Pofta buna. Am venit mai repede. Am livrat si ieri in bloc. Stiam ca e liftul stricat.
Din camera s-au auzit rasete zgomotoase :
  - Ha, ha, ha. Ti-ai facut calculele gresite cu Dodo. Hai ca-ti dau din pizza mea.
... au urmat cateva minute bune de liniste totala in care se auzeau doar falcile noastre care infulecau pizza. 

  - Chiar e buna, frate!
  - Pai nu ti-am zis eu ! Hei, lasa-mi si mie! 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu