joi, 11 martie 2021

Căldura casei depinde de căldura oamenilor care participă la construcția ei

Sursa: Vindem-Ieftin
„Am casa asta de un an. Prima caratină m-a prins cu ea terminată.
Pentru mine izolarea nu a fost un chin chiar atât de mare. Dacă mă gândesc mai bine, a fost chiar o bucurie. Una e să fii izolat într-un mic apartament, așa ca Florin, și alta e să fii izolat într-o casă înconjurată de o curte.

Păi el a stat toată perioada de carantina în garsoniera aia a lui din Militari puțin mai mare decât o celulă de la Rahova, . Dacă nu îl băteam la cap nu își lua nici acum terenul ăla unde vrea să-și facă și el o casă. Bine, îi înțeleg teama și reticența. Nu e chiar ușor să faci o casă. E chiar dificil și uneori ajungi la disperare. Eu am trecut prin multe. 
Prima dată m-am lovit de birocrația autorizațiilor. Apoi am trecut prin niste faze nasoale din cauza «meseriașilor ». 
Doar la achiziția materialelor de construcții a fost ușor. Asta m-a ajutat să o termin mai repede decât mă așteptam. Sunt foarte mulțumit de ceea ce a ieșit și mă bucur de fiecare clipă petrecută aici. 
În perioada asta apreciem cel mai mult ce înseamnă acasă, cât de importante sunt căldura și confortul oferite de o casă în care, forțați de împrejurări, trebuie să petrecem perioade de timp mai îndelungate decât eram obișnuiți până acum.„
- Ia zi, lavabila asta de unde ai luat-o? îl întrerupe Florin pe Cristi din gândurile lui, admirând pereții din bucătărie.
Sursă: Vindem-Ieftin

- Aaa, se trezește Cristi din visare, păi e vopsea lavabilă Savana, o lavabilă de cea mai bună calitate, cu teflon.  O recomanda toți meseriașii și deși, în mod normal, nu prea mă înțeleg cu ei, aici au dreptate.  Materialele de construcții le-am comandat aproape pe toate de pe Vindem-Ieftin.ro și am nimerit totul foarte bine. Cafeaua o vrei cu zahăr ?
- Da, pune două lingurițe. Ești sigur că nu era mai ușor să le iei de la magazinul din centru? Le vezi, le pipăi...
- Așa era planul. Am ajuns până acolo, dar am plecat destul de repede. Aglomerație, îmbulzeală, prețuri mai mari decât se crede. Și nici nu era nimic pe gustul meu. În plus știi că pe mine nu mă influnțează reclama. Eu nu votez politicienii doar pentru că apar des la televizor. Eu nu cumpăr de la microamazonul nostru. Eu nu aleg neapărat magazinele din reclamele de la televizor. Eu aleg după ce compar, calculez și verific singur.
- Pai și ce ai calculat acum?
- Mi-am pus niste întrebări legate de marile magazine: Cât costă armata de oameni angajați la un mare magazin de bricolaj? Cît costă reclama de la TV? Cum își recuperează proprietarii acestor magazine aceste costuri ca apoi să obțină și profit? Sunt dispus să îi achit eu costurile ?
- Ok..și la ce concluzii ai ajuns ?
- Foarte simplu. Că trebuie să caut altă soluție și, astfel, să nu îi achit eu toate aceste costuri pe care el și le bagă în materialele vândute. Am găsit această variantă cu cei de la vindem-ieftin.ro, în care se evită costurile cu depozitarea și magazinul. E și mai ieftin, și mai ușor. Mi-au dat și niste prețuri mai bune pentru cantitatea luată, dar m-au și ajutat cu niste sugestii, sfaturi.
Florin amestecă în cafeaua cu cele două lingurițe de zahăr și se gandește că la cât de tipicar e Cristi, e musai să meargă pe același drum bătătorit de el. 
Sursă:unsplash

„ Dacă fac ca el nu voi avea nicio emoție că aș putea greși. Și mă voi mișca și mai rapid, și în siguranță. Poate până la toamnă mă și mut în căsuța visată„  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu