marți, 16 martie 2021

Totul pentru cashback

- Hai c-am plecat, fug să-mi iau niște adidași de alergat prin parc. De când stau în casă am  cam adunat niste kg pe mine de care vreau să scap. Singurul sport pe care l-am practicat în pandemia asta a fost „halberele„
- Să nu-mi spui că acu’ te duci să umbli prin magazine. Înțeleg dacă vrei să ieși să alergi. E ok, ieși în parc, aer liber, sport, sănătate, chestii. Dar să pierzi timpul prin mall-uri ? Cine se mai duce acum la mall? E scump, inutil și periculos. Iți iei pantofi și hop și un bonus, un virus surpriză. Peste nici 5 zile iți dai seama că mai bine stăteai de la început acasă și ai fi fost și
 #farabaniaruncati aiurea așa, dar și fără surprize virusate. 

Cristi e la o cafea cu vechiul lui amic Marcel și palavragesc diverse. Marcel e genul „Geani„ din „Las Fierbinți„ , dar un Geani de la oraș, adică un șmecher varianta next level.
Sursa: unsplash
- Pai daca nu de la mall, de unde să iau, boss? De la piață? Marcel amestecă nervos în cafeaua aia cu 5 lingurițe de zahăr. Nu de la mall cumpără lumea adidași ?

- Mosule, ești terminat, râde Cristi cu poftă. Hai să te mai aduc cât de cât la zi cu ce se întâmplă în domeniul comerțului din secolul nostru. Comerț online, prietene!

Cristi își trage scaunul mai aproape de Marcel și scoate telefonul.

- Hai, mă, că le am și cu astea, dă Marcel din mână a lehamite și semn că nu vrea să vadă.  Crezi că eu nu știu că a face comerț online înseamnă să intru site-ul ăla care are reclama la televizor toată ziua și pe care cică găsești de toate acolo?  Am intrat și eu pe el. Absolut toate produsele au reducere, toate, boss. Am văzut personal și oricum anunță și în reclama de la tv, în fiecare zi.
- Păi vezi că nu știi nimic, mă Marcele! Tu încă mai halești astea cu reducerile afișate fară să verifici, fără să compari. Ăla e microamazon, așa îi zic eu. Să nu-mi spui că iei în serios și black-friday. Doar pensionarii mai comandă în așa situații. Pe ei îi înțeleg, nah, nu stiu de variante mai ieftine. Sunt aceiași pensionari care stau cu orele la coadă pentru a-și plati impozitele fizic din prima zi.

Marcel se enervează când îl vede pe Cristi că o face pe deșteptul. 

- Lasă, că nu sunt mai buni nici aia mai tineri care stau cu zilele la coada că să își ia primi un telefon șmecher, sare el în timp ce se uită cu coada ochiului la telefonul lui Cristi. 
- Ok, lasă asta, să fie sănătoși. Stiu că ești cam zgârcit la bani, așa că iți dau eu câteva sfaturi de comerț on-line. Uite! și îi pune telefonul in față. 
- Zgârcit???! Cine mă? Eu? 
- Pai cine a dus căruciorul de cumpărături înapoi o juma de km ca să-și recupereze moneda când am fost la cumpărături ?
- Eee, aia e alceva. L-am dus pentru că civilizat, gen, nu pentru monedă. Hai zi-i cu comerțul.

- Ok, ok, ai auzit de platforma cashback?
- Nu, da’ am auzit de cashback. Înseamnă banii înapoi, cash înapoi. Asta sună bine.
- Cam așa. E, Marcelino, fii atent: acum se practică comerțul online printr-o platforma de cashback! Și totul foarte rapid. Fie îți instalezi o aplicație pe telefon, fie, dacă folosești un calculator, instalezi o extensie de browser. Uite, ți-am trimis o invitație pe telefon. Apasă pe link și fă-ți cont.


- Aha, ok… gata, mi-am făcut, zice Marcel în două minute. 
- Păi gata, asta e tot! Acum ești parte din elita CashClub-ului, Marcelino! Din aplicatie, poți intra în magazine și cauți ce vrei. Ai peste 800 de magazine la dispoziție. Avantajul e că primești bani înapoi, procentual din ce cumperi. Uite, intră pe Decathlon și caută adidași de alergat acolo. Primești 2% din valoarea achitată. Este că e afacere, Marcele?
- Ba, ești nebun??! sare Marcel în picioare în timp ce nu-și ia ochii de pe aplicație. Uite ce bine arată ăștia! La 150 de lei, e preț bun. Fii atent că fac afacere, Cristache! Îmi iau două perechi. Una o păstrez eu iar pe cealaltă i-o vând unui vecin. Îi spun că mi i-a trimis o ruda de afară. ÎI zic că am dat 300 pe ei, dar lui îi dau cu 200, ca între vecini.
- Daaa, ești un adevărat la afaceri cu vecinii. Cam așa fac reducerile și cei de la site-ul ăla care îți place ție.  
- Ia uite! Au și comparator de preturi. Pai așa da, vere! Așa sunt sigur că nu îmi iau vreo țeapă. Marcel își termină cafeaua și se ridică. 
- Pai nu ți-am zis eu !
- … Gata! Mi-am luat adidașii. Super afacere…Hopaaa! Pai ce-ai făcut, boss? Ce scrie aici? Cică dacă trimiți o invitație unui prieten și acesta face o comanda folosind aplicația, câștigi 30 de lei.
- Pai da. Eu tocmai am primit 30 de lei pentru că ți-am trimis invitația dar și tu ai primit 30 de lei cadou.
- Aaaa. Pai de ce n-ai zis așa de la început? Hai că te las. Te-am pupat pe portofel. Am niste invitații de trimis tovarășilor mei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu