joi, 18 martie 2021

Outlet și second hand - o alegere corectă pentru cei care vor și stil, și economii în buzunar

Cristi tine ceașcă de cafea în mână și privește în gol.
Gândurile îl duc, nu știe de ce, la valurile de modă prin care a trecut în perioada adolescenței.  Își amintește de observațiile profului de desen din a IX a.
- Bă, mă uit la voi și parca sunteți toți la fel. Merg pe strada și am senzația că trec pe lângă același adolescent de sute de ori până acasă. Aceleași haine, aceleași gesturi, aceeași coafură. Ce e ba cu voi ? Parca sunteți o turma de oi. Bă, voi trebuie să fiți unici. Fiecare trebuie să fie unic. Creați-vă propriul vostru stil! Îmbracați-vă diferit, gândiți diferit! Depășiți, bă, mai repede, etapa asta!

„Anii au trecut și parcă am ajuns la un stil al meu, se gândește Cristi. Probabil că toți trecem prin diverse stiluri până ajungem la un stil propriu care să ne definească. Deși mă uit în jur și nu nu toți au ajuns la stil propriu. Mulți încă copiază la greu și se lasă duși doar de ce dictează moda și nu ce le place. 
Lucrez într-o multinațională. Sunt o microrotiță dintr-un angrenaj uriaș care umfla conturile unora pe care eu nu i-am văzut niciodată. În cazul meu, jobul mi-a creat stilul vestimentar deoarece implică interacțiunea directă cu clienții companiei. Cămăși și pantaloni office, tricouri polo, curele și pantofi de calitate. Dar am rămas fidel acestui stil chiar și în afara jobului pentru că mi se potrivește. Am, însă, colegi care sunt nevoiți să se îmbrace office, dar nu suporta stilul. Cum le-o fi lor?„
Sursa poze: Magazin Evernisaj


- La ce te gândești, maestre? întreabă brusc Florin, prietenul lui cu care se întâlnește des la o cafea.
- Eh, mi-am amintit de profu’ de desen și discursurile lui despre imagine, stil, haine. Îl mai tii minte?
- Daaa, mult mai vorbea omul ăla. Dar sfaturile lui s-au întipărit în minte totuși. Le mai visez și acum uneori.  
- Aha! Mare om! Putea să vorbească despre orice oricând. Apropo, Florine, tu de unde iți cumperi hainel? 

Florin are alt stil. E genul hipster. Cămăși în carouri, gen tăietor de lemne din Canada, jeanși, adidași sau, mai des, bascheți.
Sursa poza: Unsplash

- De unde apuc, nu contează sursa. Problema e că nu prea găsesc haine pe gustul meu. Nu mă aliniez nici în valul „pantalani cu turul la genunchi„, nici în moda băieților care obișnuiesc să merga des la saloanele de cosmetică. Realitatea e că nici nu sunt dispus să dau banii pe care îi cer magazinele alea din mall pe hainele lor.




- Pai, iți dau eu un pont! se entuziamează Cristi și iese total din starea lui de meditație.  Știi că eu țin la calitatea hainelor. Nu mă îmbrac cu orice.
- Pai cum să nu stiu. Nu zic toți când apari tu : „Dați-vă, bă, la o parte, că a apărut James Bond„. Da’ știi că eu n-am banii tai. Nu sunt corporatist ca tine.

- Lasă asta, nu e datorită salariului de corporatist! Fii atent ! Este datorită magazinului online pe care l-am descoperit, un magazin Evernisaj cu haine tari de tot, dar cu preturi foarte ok. E și outlet, și second hand. 
Sursa poza: Unsplash

De acolo îmi iau eu hainele pentru job și nu numai.  Știu că dacă faci pe net o căutare dupa outlet bărbați găsești multe chestii dar, eu le-am analizat cu atenție și în final m-am oprit la ei și nu ezit să îl recomand tuturor. 
- Ok… stai să văd... l-am găsit! Da, Cristache,  chiar sunt preturi ok. Văd că sunt și haine pe gustul meu! Ia uite o cămașă pe care am tot căutat-o până acum și nu am reușit să o găsesc așa cum voiam!  Bun, mi-l pun la favorite că văd o diversitate mare de haine din care am ce să aleg. E și magazin on line deci nu mai trebuie să umblu prin magazine și cel mai important pentru mine, superprețuri. 

Cristi se uită zâmbind la Florin care adaugă entuziasmat haine în coș. Mai ia o gura de cafea și cade iar pe gânduri.  Se intreabă oare cum vor arăta hainele oamenilor peste, să zicem, 100 de ani? Oare de unde le vom putea cumpăra? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu