duminică, 28 martie 2021

Parchetul surpriză

- Nu pot să cred așa ceva! exclamă Florin privindu-l pe amicul său Marcel chinuindu-se să lipească pe podea ceva cu un aspect între autocolant, folie și tapet cu imitație de lemn.
- Arată bine, este ? Hai recunoaște! îi răspunde Marcel. E un parchet nou, ultramodern. Nu este nevoie de montaj clasic. Are un strat de adeziv și îl lipești direct de podea. Îl montez rapid pentru că vreau să îi fac o surpriza Aurei când se întoarce de la magazin. L-am luat și la oferta.
- Pai ce să recunosc, maestre? Ăsta nu este parchet. Poți să-i zici cum vrei, folie, scoch, tapet de podea, oricum dorești, dar nu este parchet.

Mă uit la amândoi și îmi amintesc de montajul parchetului de acasă. Eu l-am cumpărat în aprilie. Îmi doream de mult încălzire în pardoseală și în același timp doream să schimb și vechiul parchet. Recunosc că la vechiul parchet nu alesesem cea mai inspirată culoare și nici calitatea nu era prea bună. Din experiența acumulată la construcția casei știam că, daca vrei să ajungi repede și sigur la rezultate plăcute, trebuie să apelezi la firme specializate pe domeniul lor. 
Inițial mă gândisem ca după ce îl cumpăr să îl montez singur. Dar  m-am răzgândit repede când am văzut parchetul pe care și-l montase singur un coleg. Eu doream un parchet cu aspect impecabil, fară spatii intre placi, fară zgârieturi, denivelări sau umflături. 

Am tot căutat pe net diverse anunțuri, firme, subiecte legate de cumpărare și montare parchet, dar parca nimic nu-mi inspira încredere. 
Sursa:almaparchet
Până nu vezi cu ochii tai, până nu atingi parchetul, este dificil să alegi. Un coleg de la banca mi i-a recomandat pe cei de la Alma Parchet și de aici, de la contactarea lor, totul a decurs extrem de bine și rapid.

Sursă: superparchet

Am mers la sediul lor pentru a alege parchetul. Eu aveam niște repere de culoare și grosime dar odată ajuns la sediul lor, beneficiind și de consiliere specializată, m-am decis mai repede. Am ales un parchet stratificat de o culoare clasică.


Livrarea și montajul l-am lăsat în seama lor pentru o dată convenită cu ei. 
Totul a decurs simplu, rapid iar rezultatul a fost spectaculos. Este o adevărată placere să pășesc pe parchetul meu. Simt sub tălpi faptul că este un parchet gros, stabil. Iar montajul fară absolut nici un defect îl face să arate impecabil. 

Sursa: Unsplash
Mă bucur în același timp și că simt căldură generată de sistemul de încălzire din pardoseală. Mă gândesc cu placere că, la iarnă, o să mă întind pe jos, pe parchet, pentru a mă încălzi mai bine.
Gândurile mi-au fost brusc întrerupte de apariția Aurei, soția lui Marcel, în cameră.

- Ce s-a întâmplat aici, băi Marcele ? Ce e chestia asta de pe jos? îl întreabă descumpănită Aura.
- Surprizăăăăă!Eeeee, ce zici? Am pus parchetul. Iți place? exclamă entuziasmat Marcel.
- Care parchet, Marcele ? Unde vezi tu parchet ? Ăsta e parchet ? Poate e folia sau izolația care trebuie pusă sub un parchet!!! îi raspunde Aura pe un ton care nu promitea nimic bun pentru Marcel.

Marcel se uita intrigat la mine, confuz la Florin, cu frică la Aura, și întreabă: 
- Și acum ce fac? 
Eu îl iau de după umeri și încep să îi povestesc: 
- Stai că îți zic eu. Ai auzit de Alma? ....
Sursa: Unsplash


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu