duminică, 21 martie 2021

Un week-end acasă La Cabine

Carmen este prietena mea. Are un blog despre frumusețe. Scrie despre make-up, despre vopsirea părului, despre epilare, detox, alimentația sănătoasă, sport. Totul pentru frumusețe. A testat personal zeci, poate chiar sute de produse despre care a scris. Unele au dezamăgit-o, de unele a fost revoltată, multe au fost banale dar, totuși, unele au avut rezultate spectaculoase, incredibile.
De-a lungul timpului, în urma vastei experiențe acumulate și a încercărilor pe propria piele, Carmen a selectat câteva produse pe care le folosește acum constant. Pentru ea caută în special ceva care să îi curețe și să îi întinerească tenul. Marca căreia i-a devenit foarte fidelă este La Cabine. Am văzut că, în special, folosește cu regularitate fiolele La Cabine Botox pe care le cumpără de la Farmacia la Preț Mic. Cică a obsevat încă de la prima utilizare cum pielea ei a devenit instant mai netedă, cum ridurile (cele câteva, ce-i drept) au dispărut. A sesizat imediat efectul de botox creat de aceste fiole. Știa din sursele ei că multe vedete le folosesc de mult timp. Da, Carmen cunoaște micile secrete ale vedetelor.

Îmi amintesc de momentul în care am văzut-o, imediat după ce le-a folosit prima data: m-am oprit brusc din mers în mijlocul camerei: „Hei, mi se pare ceva schimbat la fața ta, la tenul tău. Parca ai pielea mai întinsă cumva. Da, da, întinsă. Nu stiu ce a-i făcut, dar îmi place„

La scurt timp după postarea articolului despre fiolele La Cabine a avut o surpriza uriașă. A primit o invitație de la Curtea Regală a Spaniei să petreacă un week-end la Palacio de Oriente. 

Am plecat împreună într-o sâmbătă dimineața. Aveam avion la 7:00. Îmi amintesc că am luat un taxi de la o companie cu nume de pasare din deltă. Suntem în anul 2025, iar călătoriile peste hotare sunt mult mai simplu de realizat acum. Avem o aplicație pe telefon care dovedește că ne-am vaccinat din nou în urmă cu 6 luni. Fară ea nu am putea călători. Din 2020 și până acum s-au schimbat multe. Dezastrul de la început cu spitalele, cu izolarea, cu măștile, cu zecile de tulpini au rămas doar amintiri neplăcute. Lucrurile s-au așezat în timp: nu mai este nevoie de mască, nu mai e coadă la vaccinare, călătoriile se pot face doar cu dovada vaccinului, pe telefon sau pe hârtie. Se reclădește lumea din nou, mai bine. Mai corect politic. Totul e altfel acum.

După patru ore de zbor am aterizat pe Barajas Adolfo Suarez. Deja uitasem maneaua pe care o ascultasem în taxiul care ne dusese la Otopeni și care îmi răsunase în minte apoi în timpul zborului (nu, se pare că manelele nu au dispărut și ele odată cu covidul).

Ne-am cazat la un hotel chiar de lângă Plaza del Oriente aflat pe o străduță mică pavată cu piatră cubică, pe Calle de Lepanto, nr 1. Hotelul ok, dar noi nu am venit să stam în hotel. 

Ne-am luat câte o cafea de la una dintre numeroasele cafenele aflate în piață. De la masa la care ne așezasem puteam vedea, nu departe, impunătorul Palat Regal din Madrid. Frumoasele clădiri vechi care ne înconjurau mi-au adus aminte de ceea ce mai știam din istoria Spaniei. În secolul al XVI-lea Spania era cea mai puternică națiune din Europa, bogăția ei provenind din noile colonii din America descoperite de Columb. Prețul pentru dezvoltarea Spaniei l-au plătit, însă, aztecii și maiasi din America. Istoria a rămas impregnată în clădirile impresionante pe care le întâlnești în cale. Inchizi ochii și îți poți imagina aici vestita inchiziție catolică, sau războiul civil izbucnit în 1939 între comuniști și naționaliștii conduși de Franco. Oare pe care dintre străzi a mers regele Juan Carlos I al Spaniei, succesorul lui Francisco Franco?
Sâmbătă am reușit să vizităm Puerta del Sol, poarta soarelui, principala piață din Madrid, km 0 al Spaniei. Am intrat și în magazinul El Corte Ingles, de unde Carmen și-a cumpărat o pereche de pantofi superbi.

Am vizitat și Muzeul de Arheologie. Eu fiind pasionat de istorie, nu puteam rata ocazia de vedea cu ochii mei exponate din istoria Spaniei.

Pentru cină am revenit la stilul spaniol și îmi amintesc că am comandat ceva cu fructe de mare și un vin alb local. Mai salivez și acum când mă gândesc.

În toate călătoriile pe care le facem ne place să observam felul de a fi al localnicilor, gradul de civilizație, moda locală. Desi pentru spanioli cina nu începe mai devreme de 21:00 (până atunci ei pot manca cel mult niste gustări) nu îmi explic cum gradul lor de obezitate este atât de mic. Oamenii arată bine. Femeile se îmbracă bine și se vede că au grijă de aspectul lor. Probabil că folosesc și ele ce folosește Carmen.

În seara respectivă Carmen rămăsese la hotel să se odihnească pentru că a doua zi voia să viziteze Palatul Regal și să caute și produsele iubite la ele acasă. Eu i-am spus că voi mai face o plimbare scurtă pentru a admira clădirile istorice mai de aproape. De fapt, foarte aproape de hotel, la parterul unei clădiri cochete, văzusem o farmacie, Farmacia Opera, de unde intetionam să îi cumpăr o cutie din marca ei preferată, La Cabine Botox Like. Am purtat o scurtă converatie cu farmacista(eu cu engleza mea de baltă, ea într-o engleză perfectă, perfecționată probabil în conversațiile cu numeroșii turiști din Madrid).

- Aaaa, aveți produse La Cabine?am întrebat eu.
- Da. Avem toată gama de produse La Cabine, mi-a răspuns amabilă farmacista.
- Ok, aș dori La Cabine, Botox Like. Cât costă?
- Prețul este de 20 de euro cutia.

M-am gândit că la farmacia de la colț, Farmacia la Preț Mic de unde le ia Carmen sunt uneori chiar mai ieftine, dar gândul că va putea să le folosească chiar în seara aceasta în amestec cu aerul spaniol, m-a făcut să nu renunț la idee.

- Ok, le cumpăr. Ce părere aveți despre aceste fiole? mi-am permis eu s-o întreb în timp ce apropiam cardul de pos și luând în considerare și faptul că farmacia era goala în momentul acela.
- Sunt foarte eficiente. Pot să vă spun sigur deoarece le folosesc și eu, mi-a răspuns ea zâmbindu-mi, în timp ce punea cutia într-o pungă de hârtie.
- Sper că nu le lăudați doar pentru că sunt fabricate aici, i-am răspuns, zambindu-i la rândul meu.
Farmacista a râs cu poftă, sper că nu din cauza că am zis vreo prostie în engleză. 

Carmen a fost încântată, le-a folosit chiar in seara aia, iar a doua zi părea să fie mult mai luminoasă la față. 
Duminica aveam avion la 19:00 iar pentru ziua aia ne programasem încă câteva vizite. Am vrut neapărat să vedem Palatul Regal. Am admirat impresionanta sa arhitectură exterioară apoi am vizitat interiorul și câteva din cele 3418 camere cu saloanele și spațiile sale spectaculoase. Mi-ar fi plăcut și să îi întâlnesc pe regele Filip al VI-lea al Spaniei și regina Letizia a Spaniei pe undeva pe acolo. Dar nu a fost să fie atunci. După ce am vizitat Palatul Regal, am mers la Templul lui Debod care se află în apropiere. Templul are, de fapt, origini egiptene și se zice că a fost primit cadou de Spania pentru ajutorul oferit Egiptului în salvarea unor monumente istorice. A fost fascinant să văd o bucățică de Egipt în Madrid.
Pe ascuns o admiram pe Carmen si modul în care radia de bucurie și prospețime.  Mă tot gândeam că ar fi cazul să încep să folosesc și eu chestii din astea minune. 


Citisem pe blogul ei despre La Cabine Retinol, fiolele concentrate pentru ten care reduc fotoimbatranirea. Cu ele voi începe și eu. Că doar nu o voi lăsa doar pe Carmen să întinerească în fiecare zi, trebuie să țin pasul cu ea. 



La miezul nopții aterizam înapoi pe Otopeni, obosiți, dar încântați de un week-end de neuitat.
 Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu