duminică, 7 martie 2021

Dacă vrei să iți iei, ia-ți ceva adevărat, un Kärcher !

Cristi arată mereu impecabil. Poartă întodeauna ce e la modă. Imaginea e foarte importantă pentru el. Mașina lui, o germană la care mai are 2 ani de leasing, zici că e nouă, nu vezi urmă de praf sau zgârâietură pe ea.
E adevărat că l-au cam cocoșat rata, casco, RCA și reviziile obligatorii la reprezentanță, dar nu regretă achiziția, mai ales când apasă pe accelerație și simte din plin toți cei 150 de cai putere.
Lucrează într-o corporație, de multe ori și cate 10 ore pe zi. Șofatul mașinii până acasă îi mai reduce din stresul acumulat la job.

Azi bea o cafea de la automatul spălătoriei și îl privește gânditor pe cel care îi spală mașina. Acesta, un băiat cu cizme de cauciuc până la genunchi, îmbrăcat cam subțire pentru martie, cu o țigară în gură, stropește cu îndemănare mașina cu spuma. Pe fundal se aude o manea dintr-o mașină de alături unde altcineva îi aspiră interiorul.

« Uite ce urme a lăsat pe prag, analizează Cristi. Masca aia, pe care oricum o poarta sub bărbie, o are, probabil, de câteva luni după cum arată. După ce face interiorul trebuie să dau cu niste dezinfectant pe unde mai pune mâinile. Asta ar mai lipsi acum, să iau covid de la spălătoria auto. Cred că de data asta nu îi mai las nimic și nici nu mai vin aici. Mai bine îmi iau eu un Kärcher și mi-o curăț eu cum trebuie. »


Se gândea deja de ceva timp să-și ia un aparat de spălat mașina acasă, mai ales că stă la curte. El este mereu în căutare de aparate de curățat inovatoare, fie că e vorba de casă, de curte, sau de mașină. Dar mai ales pentru mașină.  Și mai ales când se apropie primăvara și știe că urmează curățenia generală de primăvară, care înseamnă bătălia în detaliu cu fiecare microb și fir de praf. A studiat piața, a analizat diverse recenzii și a a ajuns la concluzia că aparatele Kärcher sunt cele mai bune. I-a confirmat-o și un vecin, șofer de taxi, care toată ziua își spală mașină :

- Vecine, daca vrei să iți iei, ia-ți ceva adevărat, un Kärcher. Uite, eu m-am grăbit și mi-am luat petarda asta. Nu sunt deloc mulțumit. Deja s-a stricat de 2 ori. Dar am un coleg care are unul Kärcher și o spală și mai repede, și mai bine.

Curtea nu arată bine deloc. Are și o terasă mică în curte pe care o poate curăța mai bine cu un aparat performant,  apoi mai are și gresia de exterior, gardul.  Are nevoie de ceva puternic, nu așa. Iar pentru sotie, își dorește un aspirator de geamuri

Mereu se plânge că sunt murdare, că sunt greu de curățat, că oricât se străduiește, tot rămân urme. Aparatul asta e tare de tot, în primul rand e ușor și comod de folosit, e rapid și apoi, foarte important, le curata bine, nu rămân deloc urme. O să-l folosească și la geamurile mașinii.

- Boss, facem și interioru’ ? îi întrerupe din gândurile lui, băiatul de la spălătorie.
- Mda, și interiorul.

Robert, băiatul de la spălătorie, este angajat acolo din februarie. Stă într-o comună lângă oraș. Vine dimineața, la 7:00, cu maxi-taxi și pleacă pe la șapte-opt seara, tot cu maxi-taxi sau cu vreo ocazie. Visul lui este să își ia carnetul și să își cumpere o mașină. Turcul care l-a angajat, l-a asigurat că doar din spaga până la toamna își poate lua bmw-ul din 2005, la care visează.
« E 11:00 și deja mi-am scos banii de maxi și de țigări . Cu șpaga de la mașina asta îmi iau o șaorma acu' la prânz. Ce mai produc până diseară îmi rămâne mie.»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu