marți, 9 martie 2021

Om sau Android în Bucătărie?

Buna, sunt bucătăria lui Cristi și am o problema. 
Îmi cer scuze da’ băiatu ăsta, Cristi, e dus cu pluta. 
M-am convins că nu mă înșel în perioada  în care și-a schimbat mobila și în care a căutat electrocasnice, hote și chiuvete. 


Am început să suspectez faptul că nu e om. 
E obsedat de perfecțiune. 
E foarte posibil să fie un android sau poate are un cip implantat undeva . Poate e de la vaccinul anticovid. Întâi i-a înnebunit pe meseriași cu mobila pe care și-o dorea: că el vrea pal nu știu de care, că vrea blat din marmură de nu știu unde, că sertarul e înclinat 1mm, iar altul se închide singur așa cum trebuie, dar totuși, cu 2 secunde întârziere față de cât scrie în prospect. Și cică cantul abs de la o ușă nu e lipit bine, iar celor de la montaj le-a zis că nu vrea săvadă niciun fir de praf. Când nu era lângă ei, meseriașii își făceau permanent cruce și murmurau ceva legat de un zeu, niste morți și ceva rude. 
A angajat un designer de interior pe care îl vedeam cum ieșea pe balcon să fumeze după discuțiile cu el.Am aflat la un moment dat că nu mai fumase de zece ani. S-a apucat din nou după câteva întâlniri cu Cristi. A încercat tot felul de baterii de chiuvete, a returnat un frigider pentru că nu se potrivea la culoare cu mobila, a discutat zile întregi despre cuptoare electrice și cu microunde, plite pe gaz sau cu inducție. Într-un final s-a gândit să comande totul dintr-un singur loc : a ales cu mare grijă și după multe comparații colecția nouă Mythos de la Franke
A optat pentru o instalare în sistem galerie : un cuptor electric, o mașină de cafea incorporabilă și un cuptor cu microunde. Incredibil,  dar, pentru prima dată nu a avut nici măcar un reproș, nicio rezervă, niciun comentariu critic de făcut.  
Niciodată nu-l văzusem așa. Părea altă persoana. 
L-a invitat și pe Florin, prietenul lui, să-i prezinte noile lui achiziții : - Eeee, ce zici ? 
- Da, recunosc. Arata spectaculos. 
- Pai, mă știi. Eu aleg mereu calitatea. 
- Bine, pe tine te-a ajutat și designerul. 
- Da de unde. Am impresia că i-am dat banii degeaba. Nu făcea decât să stea la balcon și să fumeze. Îmi propusese niste petarde ieftine. Eu am ales singur cam tot ce vezi. Bei o cafea? Hai să vezi de ce e în stare mașina asta de cafea. 



Ce să zic, sunt mulțumită să văd că petrece o mulțime de timp cu mine, folosind cu placere noile lui electrocasnice. 








Totuși de la un timp mi se pare că iar îl deranjează ceva, i se păre că ceva nu e la locul lui, ceva e în neregulă. Se învârte, măsoară....
Ha! După o săptămână, a dispărut vechea plita și a apărut plita cu inducție de la Franke.

Surse poze: Facebook, Franke Magazin Online
Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu