miercuri, 23 martie 2022

Femeile moderne aleg un mediu curat și produse sustenabile

Ce faci Cornele? S-a întâmplat ceva cu ține ? Ești cam abătut, cam absorbit în ultimul timp. M-am uitat pe vânzările tale și s-au dus rău în jos în ultimele săptămâni. Ești în perioada aia, știi tu, sau ce se întâmplă cu ține de nu mai dai randament? »

Eu sunt Cornel. Sunt reprezentant de vânzări la o firma care distribuție o gama foarte mare de produse care țin de igiena intimă, în special pentru femei, dar avem produse și pentru bărbați. Sunt produsele cele mai cunoscute din domeniu, mărcile cu reclamă la televizor, pe toate posturile tv, la toate orele. Sunt deja obișnuit cu ironiile pe seama mea din partea șefului și nu numai din partea lui. 
Toți cunoscuții mei au glume rezervate pe seama jobului meu. E adevărat că, atunci când le spun ce vânzări se fac și ce salariu obțin din comisionul aplicat la aceste vânzări, nu prea le mai arde de glume. Cu toate acestea, tot am niște rezerve, atunci când sunt întrebat unde lucrez. 
Conjunctura a făcut să ajung să vând produse de igienă intimă pentru femei dar, chiar și în această situație, eu îmi fac meseria cu seriozitate. Atunci când vând un produs trebuie să știu totul despre el și trebuie să am încredere în calitatea lui. Am lucrat înainte la o firma de distribuție a țigărilor dar nu prea mă simțeam bine în poziția aceea deoarece eu sunt total împotiva fumatului. Am plecat destul de repede de acolo. 

Nu îmi mai place ceea ce vând

Acum a trebuit să învăț totul despre tampoane, despre absorbante și despre toate produsele din oferta noastră. Am ca zona de vânzare farmaciile din zona de nord a orașului. Până acum, vânzările mergeau destul de bine. Odată cu pandemia, cifrele au început să scadă. Dar, recunosc că în ultimul timp nici eu nu prea mai am încredere în produsele pe care le vând. 
Nu prea mai am încredere în ele și poate și din cauza asta mi-au mai scăzut vânzările. Nu le mai promovez cu aceeași convingere ca înainte. 

Asta pentru că am descoperit că sunt, chiar și pentru produsele acestea, alternative mult mai bune, mai prietenoase cu mediul. 
Iar mie îmi pasă de mediul de pe planeta asta unde locuim momentan. 
Sortez cu atenție gunoiul, încerc, atunci când e posibil, să folosesc cât mai puțin plastic, sunt foarte atent la economia de apă, curent și gaze, mi-am vândut mășina pe motorină și mi-am luat una electrică și chiar mă îmbrac de la second hand. În ultimul timp ma tot întreb ce se întâmplă cu miliardele de tampoane și absorbante zilnice folosite. Ce impact au asupra mediului? Cât de poluante sunt? 

Ce alternative sunt?

Din discuțiile pe care le am zi de zi cu farmacistele la tema produse de igienă intimă pentru femei,  am aflat că există alternative mai bune. De exemplu există produse reutilizabile între 2 și 5 ani, reciclabile, super confortabile, prietenoase cu mediul, fără risc de iritații adică prietenoase cu zona intimă, sănătoase, fără chimicale, ecologice. 
 Aș putea face o comparație între o mășină veche, pe motorină și o mașină modernă, electrică. Mă gândesc la poluare, la mediu, la sustenabilitate. Se pare că tot mai multe femei, se gândesc și ele și trec la folosirea acestor produse.

Prietena mea folosește și ea produsele de la Femi.Eko® . De fapt, eu i-am sugerat să le încerce prima dată și de atunci a rămas fidelă mărcii. Până atunci nu auzise în viața ei de «cupă menstruală”, „chiloți menstruali”, “absorbante reutilizabile”. Acum recomandă și altora și spune că utilizarea cupei menstruale a salvat-o. 
Deși în general e o persoană foarte activă, până la utilizarea lor, o săptămâna pe lună reducea viteză, sarea peste mersul la sală, care îi plăcea atât de mult și chiar restrangea pe cât era posibil orice fel de ieșire. Mulțumită mie, acum nu mai este nevoită să ia nici o pauză. 


Între timp, gata, mi-am găsit și alt job. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu