vineri, 11 martie 2022

Mai simplu e mai bine

     - Cum stai cu etapele pentru casă ta mult visată, Cornele? Merge treaba? Hai că până termini tu, te prinde iar o pandemie în garsoniera ta.

Amicii Florin și Cornel, stau, așa cum o fac destul de des, la o cafea.

    - Până acum a mers încet spre foarte încet. Știi că a durat mult și până am găsit un teren pe gustul meu. A durat ceva și până am făcut proiectul pentru că arhitectul desena nave spațiale. În final, când a înțeles că eu doresc o locuință destul de mică și foarte eficientă energetic, independentă dacă se poate, am terminat și proiectul. 
Apoi, am tras aer în piept pentru că știam ce mă aștepta în continuare: birocrația de la stat, teancuri de hărții și hartiute pentru a obține autorizația de construcție. Am trecut și peste asta.

   - Nu era mai simplu să cumperi o casă gata făcută? întreabă Florin.

   - Păi am căutat, dar nu am găsit ceva care să-mi convină. Ceva care să fie ok pentru bugetul meu și, în același timp, să corespundă dorințelor mele. În afară de asta, când o construieșți tu, ai siguranța materialelor folosite, știi ce bagi în ea. Știi și tu cum construiesc acum unii dezvoltatori.

    - Ai găsit o firma bună, să se apuce de treaba? îl chestiona Florin.

   - Am găsit în final o firma acceptabilă. Până la ea a trebuit să i-au contact cu tot felul de gigei, dorei și firme cu niște prețuri imense.

  - Materiale de construcții ți-ai luat? Am auzit că s-au scumpit foarte mult.

  - Păi a crescut prețul la curent, la gaz, la motorină; normal că a crescut și la materialele de construcții. Unde mai pui că materialele astea de construcții sunt și plimbate cu camioanele. Multe camioane transportă materialele la marile magazine specializate și apoi alte multe camioane transporta materialele la clientul final, persoane fizice sau dezvoltatorii imobiliari. Ghici, Florinele, cine plătește motorina camioanelor? Eeee ?

  - Păi dacă ai luat de la magazinele astea am impresia că ai contribuit și tu cu ceva la motorină aia.

   - Aaa, eu nu, mă știi doar, nu m-am născut ieri. E adevărat că întâi am alergat și prin magazinele astea. E un sport destul de epuizant și stresant. Singurele sugestii pe care ți le oferă personalul acestor mari magazine și pe care poți să le crezi fără suspiciuni, sunt cele în care îți explică pe ce culoar găsești ce cauți. Restul pot fi povești. Dacă îl întrebi ce cărămidă să iei, probabil el își va aminti imediat că managerul i-a zis să dispară urgent nu știu ce cărămizi care stau de prea mult timp pe stoc, că, dacă nu, se evaporă mărirea lui de salariu . Ghici ce cărămizi va începe el, brusc, să laude? E valabil pentru orice produs de la ei.

   - Daaa. Știu și eu cum e cu magazinele astea. Ultima oară când am ajuns acasă obosit și fizic, dar și stresat de aglomerația și nebunia de acolo, m-a anunțat și aplicația de pe telefon că, după un drum la un astfel de magazin, am atins 10000 de pași!

   - Corect. Așa că am căutat eu niște alternative la sistemul acesta clasic și așa am ajuns la Vindem-Ieftin.ro și depozitul lor virtual. Știi că mie îmi plac lucrurile simple, eficiente și de calitate. Ei au găsit o varianta mai simplă și mai ieftină pentru cei care au nevoie de materiale de construcție. E foarte simplu cu ei. Și în plus, la ei găsești absolut tot: materiale pentru structură și fundație, acoperișuri, izolații, tâmplărie PVC, instalații electrice, instalații termice, instalații sanitare, tencuieli decorative, orice. 
  • Le trimiți necesarul tău de materiale
  • Ei negociază direct cu producătorii și îți trimit prețurile obținute. Pentru că negociază cantități mari și au alte relații cu producătorii și prețurile sunt foarte avantajoase.
  • Dacă ești de acord cu prețurile care îți sunt livrate unde vrei, camionul va ajunge direct la tine. Deci se taie costul generat de transportul până la depozitul marelui magazin, costul manipulării la depozit, costul gestiunii și stocării la magazin. Clientul nu mai face drumuri din magazin în magazin. Face totul de acasă.
   - Aha. E bine de știut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu